Sopimus ja toimitusehdot
Verkkokaupan toimitusehdot
Voimassa 04.01.2016 alkaen
Yleistä verkkokaupasta
Verkkokaupan tuotteita myy Sea Care Oy y-tunnus 2499363-3. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.
Tilaaminen
Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.seacare.fi ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Tilausvahvistus
Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
·viitenumeron
·pankkitilinumeromme
·laskun loppusumman
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.
Maksutavat
Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oyj:n sivuston kautta. Maksutapana on myös tilisiirto ennakkomaksuna.
--------------------
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail
Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää
maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.
Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen
toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830
www.paytrail.com
Verkkopankit
Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj
(2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.
Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.
-------------
Ennakkomaksu
Postitamme tuotteet kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI6412153000123037 Sea Care Oy, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.
Käsittelemme tilauksen kaupan aukioloaikaan kun maksu on suoritettu. Jos maksuna on tilisiirto ennakkomaksuna, pidämme varausta 5 arkipäivää jonka jälkeen tilaus raukeaa jos maksu on suorittamatta.
Toimitusaika
Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-5 arkipäivää laskun maksamisesta. EU-alueelle toimitamme tilauksen lentorahtina.
Mahdollisista poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan tilaajalle tapauskohtaisesti.
Toimitustapa ja toimituskulut
Toimituskulut sisältävät Lähetys- ja pakkauskulut. Voit katsoa toimituskulut
valittuasi ostoskorin maksu- ja toimitustavan. Toimitamme tilaukset pakettilähetyksenä,
Lisätietoa toimtuksista voitte tiedustella sähköpostitse myynti@seacare.fi
Vaihto- ja palautusehdot
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
·asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
·pankkitilinumerosi
·sekä kopio Sea Care Oy:n tilausvahvistuksesta
Palautusosoite:
Sea Care Oy
Mankkaantie 32
02180 ESPOO
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.
Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen myynti@seacare.fi tai postitse:
Sea Care Oy
Mankkaantie 32
02180 ESPOO
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.
Muuta
Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Sea Care Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin
luottamuksellisesti.
Sea Care Oy sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle
osapuolelle
Lakitietoa